Home Porady Niesamowity trening klatki piersiowej, który pozwoli ci rozwinąć masywne mięśnie

Niesamowity trening klatki piersiowej, który pozwoli ci rozwinąć masywne mięśnie

Niesamowity trening klatki piersiowej, który pozwoli ci rozwinąć masywne mięśnie

Rozwój wielkiej klatki piersiowej to marzenie wielu osób. Dzięki niej wyglądamy imponująco oraz podkreślamy inne mięśnie.

Jednak rozwinięta klatka piersiowa nie jest czymś co dostajemy za darmo. Musimy sobie na nią zapracować. 

Potrzeba do tego oddania, dobrego planowania i hardkorowego podejścia zarówno do treningu jak i diety.

Dlatego też postanowiłem podzielić się z wami tym niesamowitym planem treningowym, który pozwoli wam rozwinąć imponujące mięśnie piersiowe.

 

PLANOWANIE TRENINGU

Zanim zaczniesz stosować ten plan treningowy, powinieneś być przygotowany, gdyż wymaga on dużej siły fizycznej. Zadbaj więc o to, aby dobrze wypocząć i dodać do tego solidną dietę oraz robić porządne rozgrzewki zanim zaczniesz swój trening.

Ponieważ taki sposób treningu jest bardzo wymagający dla twojego ciała, powinieneś przemyśleć zakupienie odpowiednich suplementów diety. Możesz wziąć pod uwagę:

  • Kreatynę
  • Aminokwasy rozgałęzione
  • Naturalne pobudzacze testosteronu
  • Suplementy przedtreningowe

 

ROZPOCZĘCIE TRENINGU

Po zakończeniu rozgrzewki, która powinna zawierać dziesięć minut na bieżni i kilka lekkich wyciskań na ławeczce, przejdź do tych ćwiczeń.

Wyciskanie sztangi leżąc na ławce skośnej-głową w górę (sześć serii po siedem powtórzeń)

Po wykonaniu tego ćwiczenia, możesz rozpocząć kolejne „okrążenie”, które będzie wymagać wykonania kilku ćwiczeń po trzy razy.

A1 – Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej (osiem powtórzeń)

Zacznij od sztangielek w pozycji górnej i obniżaj je do dołu powolnym ruchem. Tutaj może pomóc ci partner, abyś uniósł je z powrotem do góry. Ponieważ przy tym ćwiczeniu wykonujesz niejako połowę ruchu, powinieneś spróbować z większym obciążeniem.

A2 – Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej (dziesięć powtórzeń)

Do tego ćwiczenia wybierz ciężar o około 10 kilogramów lżejszy niż w poprzednim ćwiczeniu.

A3 – Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej (dziesięć powtórzeń)

Ustal sobie mniejsze obciążenie niż zwykle. Kluczem do tego ćwiczenia jest zryw podczas podnoszenia. Zaczynasz od pozycji górnej, obniżając sztangę w ciągu 3 sekund. Kiedy już będziesz w pozycji dolnej, podnieś sztangę jak najszybciej do góry. Kiedy skończysz wykonywanie tych ćwiczeń zrób sobie 2 – 3 minuty przerwy. Następnie powtórz te same ćwiczenia dwa razy.

Teraz możesz przejść do ostatniego ćwiczenia. Możesz wybrać pompki, Rozpętki lub obydwa. Rób trzy serie z tyloma powtórzeniami ile dasz rady. W przypadku Rozpętki wybierz obciążenie, które pozwoli ci wykonać ćwiczenie co najmniej 9 razy.

Jeśli wybierzesz ten plan treningowy pamiętaj, że jest on bardzo wymagający i że trzymanie się powyższych zasad jest niezbędne. Dlatego zadbaj o to, aby abyś był odpowiednio wypoczęty oraz rozgrzany przed przystąpieniem do ćwiczeń.

Możesz też skorzystać z jakiś naturalnych substancji, które pobudzą twój poziom testosteronu, gdyż ten plan treningowy wymaga od twojego ciała mnóstwa energii.

Możesz odczuwać zakwasy i bóle po pierwszym razie, jednak jeśli dasz mięśniom odpowiednio wypocząć, będziesz w stanie wykonywać te ćwiczenia raz w tygodniu. Rezultaty będą naprawdę niesamowite.

Powodzenia.

Źródło: fitnessandpower.com

Twoja reakcja?

Super
Super
8
Ha ha
Ha ha
2
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
1

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz